tirsdag 11. januar 2011

Jula 2010

Er vel på tide å oppdatere bloggen...
Jula var vi som sagt i volda, jeg og poden dro 17 desember så vi fikk litt tid før jul der også. Da fikk vi besøkt både den ene og den andre, greit å få gjort det også.
Espen kom lillejulaften, det var så vidt han kom grunnet bombetrusselen som var på Gardermoen. Han rakk det heldigvis, takket være snille folk på Gardermoen.
Julaftn ble feiret hos min søster, det ble en fin dag for alle tror jeg.
1 juledag var det juleselskap å 2 juledag dro vi hjem. Resten av julen ble vi voksne liggende utslått. Poden holdt seg frisk men jeg og Espen lå rett ut. Så nyttårplanene våres gikk i vasken dessverre. Vi endte begge på Antibiotika kur til slutt, Jeg pga hals og ørebetennelse, Espen grunnet streptokokker begynnende lungebetennelse.Nå er vi på vei til å bli friske igjen å hverdagen har startet igjen.
Her er litt bilder fra julen., noen gaver er også megd men ikke alle. Vi har nemlig feiret jul 3 ganger ellerhatt pakkeåpning 3 ganger hvertfall.

























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar