mandag 17. januar 2011

Jakten på en barnevakt

Jepp den har nå startet.
Jeg savner å kunne ta turen ut sammen med min kjære avogtil, man trenger litt tid for seg selv også selv om man har barn.
Min familie bor jo da 50 mil unna, må innrømme at noe av det jeg synes er kjipt med det er at vi ikke har noen som vil ha mini frivillig. Vet de hadde hentet han i barnehagen, tatt han med på turer, hatt han på overnatting osv, savner det kjenner jeg.
Både for vår del og for mini sin del, han syns det er stas å være hos andre å bli hentet av andre.
Vi har hatt ei flott barnevakt hittil, men hun begynner å få et travelt liv å kn dermed ikke så ofte:(

Så nå tenkte jeg å prøve å finne en barnevakt , noen som ikke bor altfor langt unna her sånn at personen kan hente i barnehagen også innimellom når vi sliter med å hente han.

Så håper jeg vi finner noen etterhvert:)











1 kommentar:

  1. Du kan no søke sånne reserve-besteforeldre. E heilt sikkert eldre folk i nærheten so savna barnebarn. Då blir det en vinn-vinn situasjon for alle

    SvarSlett