mandag 4. april 2011

Helgen er over igjen

Jeg synes på en måte at helgen er over før den egentlig har startet jeg altså, skjønner ikke hvor tiden blir av.
Det har egentlig vært en fin helg da,fredag var vi hjemme, Kasper var og syklet med nabobarna helt til leggetid ,er så deilig nå som våren er her og vi kan være masse ute.

Lørdag fikk vi Sunnmørsbesøk noen timer, etterpå forsvant Kasper til venninna si å det førte til at jeg og Espen fikk dra på handletur alene, det skjer ikke ofte. Når vi kom tilbake dro jeg for å hente Kasper men ble invitert inn i steden og ble sittende i noen timer. Så når vi da kom hjem var det altså leggetid for K.Etter han hadde sovnet dro jeg til ei venninne og skravlet og leverte noen klær:)

Søndag dro vi til Gardermoen først for å møte mammaen min som har væt på kurs i helgen, Kasper lekte i flyet og var storfornøyd med det. Han fikk også flykoffert av mormor, det er jo ikke noe han er vant til så han ble litt overrasket når han åpnet, for hvor var flyet det var bilde av utenpå kofferten da???
Etter mormor hadde dratt på flyet så tok vi turen til Oslo for å hente noe og så videre til Sandvika for å besøke bestefar.
Vi kom hjem til leggetid igjen.

Det var den helgen, å jeg som sa til venninna mi på lørdag at det blir godt at vi ikke har noen planer til uken, vel det var feil. For i går ble det meste av uken fylt opp likevel:)



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar