onsdag 21. juli 2010

Ferien har startet

Turen på Stena saga var koselig, Kasper fikk hilse på Nysgjerrige Nils,Var opp på broa for å hilse å Kapteinen og sto helt alene på scenen og sang Mikkel Rev foran masse barn og foreldre:) Var en smule stolt av han ja.
Den andre turen ble utsatt tl mandag , jeg var nemlig ute lørdags kvelden sammen med ei venninne og orket ikke kjøre så langt på Søndag.
Mandag dro vi til Lilleputthammer og var der sammen med Eivind , Marita, Vetle og Birk. En koselig dag.
Jeg og Kasper kjørte videre for å finne en campingplass, fant en til slutt så da campet vi der, dagen etter kjørte vi til hytta. Her regner og regner det, utrolig kjedelig.
Vi koser oss inne da, spiller spill, ser på film, tegner og sitter foran peisen for å holde varmen.
Har vært ute noen småturer og lekt litt i sandkassen og husket.

Siden jeg kjeder meg så får jeg avlegge rapport om hva antrekka består av i dag:
Kasper: Trøye fra Pomp delux, joggebukse fra Lindex og når vi er ute jakke fra pompdelux.
Heidi: Topp fra Kaffe, underkjole fra Cream og tights fra va vite(match)

Får ikke lastet op blder nå siden jeg surfer på mobilnett, så bildene kommer når vi kommer hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar