torsdag 15. juli 2010

Ferie

Nå er ferien i gang,det er kun jeg og Kasper som har ferie. Espen må jobbe.
VI skal ha ferie i nesten 5uker.. Ferien har startet med treff i Frognerparken med masse andre mødre og barn,besøk av familien og litt turer hit og dit. I morgen drar vi hele familien på minicruise til Danmark med Stena saga, det kalles barnas båt i sommer så jeg regner med det blir en fin tur for poden, jeg skal tilbringe litt tid i velværesenteret der..Når vi kommer tilbake derfra pakker jeg og Kasper telt, liggeunderlag, soveposer osv og reiser på ferie. Først en tur til Lillehammer, der skal vi innom ei venninne + en tur på Lilleputthammer, så kjører vi noen timer til før vi overnatter på en campingplass, dagen etter drar vi på hytta. Der blir vi noen dager før vi setter kursen mor Olden hvor vi skal være sammen med ei venninne og jenta hennes.
Regner med det blir en koselig tur, vi må ha mange stopp siden min skulder ikke fungerer helt som den skal og dermed ikke orker så mye.
I slutten av august skal vi hele familien en tur til Dyreparken i Kristiansand.:)

Legger ved noen bilder av diverse utflukter.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar