lørdag 15. september 2012

Familie langt unna

En sånn dag hvor man bare føler at å ha familien langt unna er kjipt,både for vår del og for poden sin del. Det å vokse opp å ha besteforeldre, tanter og onkler og annen familie som tar en med på ting er gull verdt å det savner jeg veldig. Nå kan jo poden fly til mine foreldre men det begrenser seg for hvor mye han kan det siden han har startet på skolen, hadde værrt noe annet å hatt de i nærheten så de kunne hentet han på skolen eller tatt han med på turer. Mine foreldre er jo veldig flinke til å stille opp for barnebarna sine med å ta de med på turer, ha de på overnatting, kjøre de på kamper eller å være barnevakter eller som i dag hvor niesen min er der å baker kake og muffins. Hadde det væt jobb å få for min kjære der så tror jeg jaggu meg vi hadde flyttet mye nærmere men det går jo ikke når det ikke er jobb til han der. Dagens lille hjertesukk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar