onsdag 1. februar 2012

Super service

Må¨bare skryte litt av den fantastiske servicen Englebarn har.
Jeg liker jo siden deres på facebook, å på mandag la de ut masse bilder av fine vintersko til barn påtilbud, jeg falt selvsagt for noen av de ,men siden jeg ikke har bildenne uken så fikk jeg ikke dratt til butikken i Sandvika å kjøpt.Så jeg sendte de en melding på fb å lurte på om de kunne holde av til meg, å det var ikke noe problem. Det ene paret var de også tomt for i Sandvika men de hadde i Lillestrøm så det skulle de ta med derfra å til Sandvika. Ikke er det noe problem å sende for de heller, jeg blir så imponert av sånn service av ikkenettbutikker, det er jo en hel del butikker som ikke holder av sko når det er salg eller sender men her var det ikke noe problem, de svarer kjapt også.

Så denne butikken anbefales virkelig videre.
Her er siden deres på facebook

http://www.facebook.com/profile.php?id=1590217657














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar