tirsdag 14. juni 2011

Vennskap

Venner er viktig for de fleste vil jeg tro, for meg er de hvertfall viktige.
Da jeg bodde alene med poden fant jeg ut hvor supert det var med gode venner, de hjalp meg i en utrolig tøff tid, det er jeg evig takknemlig for.
Jeg fant også ut hvem som ikke var så gode venner som jeg først trodde de var, trist selvsagt der og da men på den andre siden så er det jo greit å finne ut hvem man kan stole på og ikke.


Nå har det gått noen år siden jeg var alene, flere venner har kommet til , noen har forsvunnet, noen har man lite kontakt med og har innsett at man kanskje ikke var så nærme som man trodde, andre man har lite kontakt med vet man at alltid kommer til å være der for en.Vennskap er ikke alltid like lett, men jeg er mer trygg på hvem som er gode venner i dag enn jeg var for noen år siden. Jeg har også kommet dit at de som aldri gir noe tilbake heller ikke er verdt så mye av min tid.

Jeg er utrolig glad i mine gode venner, det hadde virkelig ikke vært det samme uten de.






















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar